Najveća hrvatska baza restorana i recepata


S ciljem povezivanja ugostiteljskih objekata u zajedničku priču s marketinškim potencijalom; izgradnje gastronomskog brenda u sklopu brenda grada Rijeke kao lučkog grada; podrške u profiliranju ugostiteljskih objekata s ciljem dizanja ukupne kvalitete i prepoznatljivosti ponude destinacije te edukacija za ugostitelje o novim trendovima u ugostiteljskoj ponudi, TZ grada Rijeke je u suradnji s riječkom tvrtkom Abisal, Gastronaut od 2022. godine provodi projekt Riječke gastronomske luke.


Krajem travnja 2022. g. proglasili smo Riječke gastronomske luke za 2022. godinu.

Pod brendom Riječke gastronomske luke, ugostiteljima su u 2023. godini za kandidature na raspolaganju:

Poslovna luka – restorani koji se kandidiraju za titulu Poslovne luke, trebaju imati najbolji dostupan Wi-Fi, separe ili odvojenu prostoriju za sastanke, mogućnosti različitih načina plaćanja računa, a poželjan je i parking ukoliko se nalaze van užeg centra grada.
 
Romantična luka - restorani titulu trebaju opravdati uređenjem, dekoracijama, rasvjetom, atmosferom, ponudom jela. O tome da li restoran pruža romantičan dojam odlučuju organizatori.
 
Obiteljska luka - dječji kutak za igru, kutak za presvlačenje beba; mogućnost organiziranja raznih proslava, prilagođeni dječji meniji, bojalice i druge igre koje mogu okupirati pažnju djeteta za stolom.
 
Luka za vinske entuzijaste - imati barem 30 vrsta vina u ponudi, vinsku kartu razrađenu po vinogorjima ili sortama s opisima vina, a osoblje znanje o slaganju vina s hranom, serviranju i dekantiranju.
 
Pivska luka - najmanje 20 vrsta piva u ponudi i znanje osoblja o slaganju piva s jelima.
 
Luka lokalnih namirnica – najmanje 7 lokalnih dobavljača (od kojih je barem 5 prehrambenih) u krugu od 100 km. Potkrijepiti dokumentacijom.
 
Veganska luka - najmanje 7 jela u ponudi koja zadovoljavaju veganske standarde - jela bazirana na mahunarkama, cjelovitim žitaricama, grahoricama, orašastim plodovima, voću, povrću, sjemenkama (bez mlijeka, jaja, meda, želatine…).
 
Ribarska luka - trebale bi moći svoju titulu opravdati i dokumentacijom koja dokazuje vlastiti ribarski obrt ili ugovore s ribarima.
 
Luke posebnosti - u ovu kategoriju spadaju restorani koji mogu ponudom i uslugom argumentirati posebnost svoje ponude usluge i ambijenta te predložiti marketinški prihvatljiv naziv za svoju luku. U ovoj se kategoriji mogu kandidirati i restorani specijalizirani za kuhinje drugih destinacija i zemalja pod uvjetom da imaju u ponudi najmanje 7 jela karakteristična za kuhinju za koju se kandidiraju, jelovnik preveden na jezik zemlje čiju kuhinju zastupaju i barem jednog zaposlenog koji taj jezik govori.

Organizatori su voljni ovu listu luka nadopuniti s prijedlozima ugostitelja za koje procijene da u svom nazivu i sadržaju nose marketinški potencijal – poruke o specifičnoj ponudi i usluzi koja može biti zanimljiva građanima Rijeke i njihovim gostima.

Restorani koji smatraju da zadovoljavaju kriterije za neku Riječkih gastronomskih luka 2023. ili želite zadržati titulu stečenu u prošloj godini, mogu ispuniti obrazac  za kandidaturu.  

Svaki se ugostiteljski objekt se može kandidirati u do tri kategorije luka uz argumente i  obrazloženja prema traženim propozicijama, koje provjeravaju i potvrđuju organizatori projekta.
Rok za prijavu ugostitelja je 20. veljače 2023. s time da ugostitelji koji tek planiraju uskladiti ponudu s propozicijama pojedinih luka, do tog datuma mogu zatražiti produžetak roka za tri tjedna.

Projekt je financiran sredstvima TZ grada Rijeke.

U produžetku obrazca za kandidaturu, nalazi se i upitnik o zaniteresiranosti za edukacije i zajedničkom marketingu koji TZ grada Rijeke planira organizirati u suradnji s Gastronautima.

Voditeljica projekta:                     Direktor TZ grada Rijeke:
Karin Mimica, Gastronaut                 Petar Škarpa

Obrazac za kandidaturu 2023.
Proglašenje Riječkih gastronomskih luka 2022.